Vår retur- og refusjonspolicy gjelder i 14 dager. Om det er gått 14 dager siden du mottok varen, kan vi dessverre ikke tilby refusjon eller bytte i henhold til våre retningslinjer.
Varer som ikke er i sin opprinnelige stand, er skadet eller mangler deler av årsaker som ikke skyldes oss, samt varer som returneres mer enn 14 dager etter levering, kvalifiserer dessverre ikke for full refusjon
Før du returnerer produktet ditt, ta kontakt med oss. For å få full refusjon må produktet returneres i original tilstand og ikke være brukt. Når du benytter våre spesifikke transportører, vil et returgebyr på kr.300 trekkes fra refusjonen. Velger du å returnere varen med en annen transportør, må du selv dekke returkostnadene. For større varer som ikke kan returneres med vanlig post (f.eks. møbler), må du påregne fraktkostnader på opptil kr.1000 per pakke, avhengig av hvilken innsamlings- og leveringsløsning du velger, samt produktets beskaffenhet.
Når returen din er mottatt og inspisert, vil vi sende deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også informere deg om godkjenning eller avslag på refusjonen. Hvis du blir godkjent, vil refusjonen din bli behandlet, og et beløp vil automatisk bli kreditert til ditt kredittkort eller opprinnelige betalingsmetode innen et visst antall dager. Hvis du ikke har mottatt refusjonen ennå, sjekk først bankkontoen din igjen. Kontakt deretter kredittkortelskapet ditt, da det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt registrert. Kontakt deretter banken din. Det er ofte noe behandlingstid før en refusjon vises på kontoen din. Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen, vennligst kontakt oss på {kotakt@mtorget.no}